کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738546920 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316536 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با کارت‌ گرافیک‌ جدید GeForce GTX 1080 آشنا شوید

امسال برای گیمرهای PC بسیار پربار و عالی خواه بود ، چرا که آنها در ۲۰۱۶ موفق شدند عنوان انحصاری Quantum Break را بر روی سیستم های خود تجربه کنند .

به گزارش سافت گذر به نقل از بازی تاک؛ همچنین چند بازی Xbox one دیگر هم در راه است که هنوز تاریخ انتشارشان برای این پلتفرم اعلام نشده است. به غیر از این عناوین ، غول شرکت های کارت گرافیک ، انویدیا   هم اکنون کارت جدید خود به نام GeForce GTX 1080 را معرفی کرده اند. این سخت افزار جزء کارت های سطح بالا این شرکت است که دیروز ویدیوی اجرای بازی Doom با فریم نزدیک ۲۰۰ را بر روی این کارت مشاهده کردیم .

کارت گرافیک‌های GeForce GTX 1080 و GeForce GTX 1070 در واقع سخت افزارهایی هستند که از لحاظ قدرت انویدیا را رو سفید خواهند کرد .

file-9178d7185397ffa063

بر طبق گفته های انویدیا GeForce GTX 1080 به عنوان یکی از قدرتمند ترین ها در تاریخ کارت های این شرکت شناخته خواهد شد. خب به هر حال کارتی که برای آن میلیون ها دلار جهت تولید و تحقیق وقت گذاشه شده باشد ، بایید هم در زمره بهترین ها قرار گیرد.

در پروژه ی ساخت این کارت افراد و متخصصان مختلفی از چندین کشور دنیا تیم شده اند تا آن را به وجود آوردند. ویژگی های درونی این کارت مانند معماری بهینه پاسکال ، حافظه GDDR5X ، پورت های ارتباطی جدید باعث می شود تا انویدیا برتری خود را در میان هواداران خود حفظ کند.

ابن کارت در درون خود مجهز به چیپ ‌ست گرافیکی GP104-400 و ۲۵۶۰ پردازنده جریانی می باشد. در نسل قبلی این کارت گرافیک یعنی GeForce GTX 980 از ۴ گیگابایت حافظه GDDR5 استفاده شده بود اما در این کارت گرافیک از ۸ گیگابایت حافظه G5X (در ۸ ماژول مجزا) با فرکانس موثر ۱۰Gbps استفاده شده‌است، چنین سخت‌افزاری پهنای باندی برابر با ۳۲۰GB/s را در یک باس ۲۵۶ بیتی تولید خواهد کرد.

در مورد فرکانس های هسته ای نیز رفرنس این کارت گرافیک را ۱۶۰۷ مگاهرتز  می باشد. انویدیا در زمینه VR نیز به کاربران توجه کرده و پیرو این مسئله  مدیر عامل انویدیا  آقای جن-هسون هوآنگ می گوید معماری پاسکال تا ۳ برابر بهینه‌تر از مکسول برای اجرای برنامه ها و بازی های واقعیت مجازی است.

حداکثر کیفیت پشتیبانی شده توسط این کارت ۷۶۸۰×۴۳۲۰ یا ۸K می‌باشد. همچنین با کمک پورت دیسپلی‌ ۱٫۴ می‌توان تصاویر را با فریم ۶۰ در این رزولوشن مشاهده نمود. قرار است این کارت از ای پی آی DirectX 12.1 به همراه ولکان و OpenGL 4.5 نسخه ۴٫۵ نیز پشتیبانی کند.

 این کارت نیز مطمئنا می تواند به یکی از بهترین سخت افزارهای محبوب در بین گیمرهای پی سی تبدیل شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 31840 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: بازی تاک تاریخ خبر: 1395/02/20 تعداد مشاهده: 1946
کلید واژه ها: ,
سافت گذر